12 de junio de 2017

veranea en compostela





Veranea en Compostela

Hace una semana (30-5-2017) se produjo el desalojo del centro social CSOA ESCARNIO E MALDIZER. Tras tres años de vida y actividades autogesionadas para todas las que desean, deseamos otro modo de hacer las cosas, con charlas, talleres, espacios de ocio, un lugar en el que sentirte a gusto y tener una visión objetiva de nuestra realidad. Realidad… en el siguiente enlace podéis ver la convocatoria en protesta el mismo día del desalojo.





10 junho. terceira convocatória












                ...rodeada, cercada en estado de excepción, la manifestación se produjo. Al paso de un edificio en estado ruinoso, antiguo colegio, se entró, se asambleó ¡cómo nom!, Y se decidió resistir pacíficamente.














Ochocientos uno (más o menos) manifestantes se encontraron con lo siguiente, en el proceso de desmovilización.







Hago aquí un salto cronológico hasta la semana anterior, en el primer enlace podéis ver la situación. La labor de las fuerzas armadas; condecoraciones y congratulaciones entre la prensa comprada, diriPPgentes políticos, propietarios de promotoras inmobiliarias, subdelegación… para esos mercenarios que batieron a la gente, honesta. Riesgos de poder. La semana pasada también copié el siguiente fragmento del muro de una amiga. 

 ISTO HAI QUE PARALO. 

Aquí, un atisbo da historia real de porque o Escarnio quedou como quedou. A cousa é como sigue:
Vaste á ruina con todo o equipo porque a burbulla que ti mesmo creaches estoupouche na puta cara. Tiras uns anos despedindo ata á mascota da empresa, procurando que os teus veciños non saiban nada e cecáis, comendo pasta e arroz no teu chalé de luxo. As apariencias importan. Cando xa non che queda ninguén por despedir, éntrache a prisa por vender algo, o que sexa, aínda que sexa un edificio ruinoso polo que ninguén vai pagar tal como está, porque non das tapado o burato de millóns de euros e os veciños comezan a darse conta de que mercas no %Día, cousa que non corresponde a unha familia de bien. Agora, seguramente esteas esperando algún fondo buitre chino ou algún estúpido guiri millonario que queira montar un hotel de luxo en plena zona vella, como xa hai tantísimos outros.

Bravo. Eses orgullosos santiagueses detodalavida (Munín&Munín&Pampín-Munín, que casualidade), benpensantes, defensores da cidade, do patrimonio (do seu, claro) son o futuro de Compostela. Composteira. Encantaríame ver como eles, e toda esa xente que chora polo mobiliario urbano e pide condenas de cárcere para as manifestantes e as persoas do CS, chora tamén polo modelo de cidade que nos vai quedar, que nos vai botar a todas fóra.”


Supongo que a los "agentes del orden" poco les importa la difusión hacia los turistas como las lesiones causadas salvajemente, a todo tipo de ciudadanía que se manifieste.


Tras la tercera convocatoria la reacción de la prensa. Mantener el dictado del fascismo.

11-6-2017


12.6.2017

*



No hay comentarios:

Publicar un comentario

o tu no-comentario

on the road