...primer apunte pra um inventario de conceitos por possível fuga
DOMINAÇOM
Cando ja deija de ser a
ocupaçâo duns poucos e pasa a ser vezinhança. Nom mora máis no châo. Atravésanos, son tempos! dizem. Um máis um son dois. As contas nunca expiram, e asím irá convergir na
actualidade. A ciencia maila arte irám ser em certo grao, daqueles
poucos, engenhoca. A política-militar-democrática que iles projectam torna-se o
veleno e antídoto sociais. Tais son as eivas no nosso abrente que por exemplo
os feminismos ou os ecoloxismos ainda son incapaces de derogar o velho consentimento
da dominaçom, ainda que xa o fixeron no eido teórico. Engenhocas productivas ensarellan-se
na madexa dos estados instalando assím a misserabel servidume no celme das
relaçôes humanas. Vezinhança. Aceleraçom das doenzas patolóxicas, partículas com
terapias mediáticas, medium-aticas, sotérrase a reflexâo num val ermo. O
trabalho da lingua ou a pescuda pola liberaçóm, luita por nom afogar nos “egos”.
A reflexióm intelectual nom é um luxo superfluo e tampouco o rito da necessidade
social. Pra que exista um futuro desligábel da dominaçâo, da perpetuidade da
historia, antes e despóis da súa morte, da súa reproduçâo, da súa imagem, é
preciso que os corpos non sejam os medios, semom um fin. Um Nos. Equilíbrio de
assembleias interiores e assembleias exteriores. Mais fracassado num sistema,
baseado na fidelidade a empresa (flexibidavel,
precariedade,ditadura financieira, ausencia de cobertura social, tentativas de
pago de renda…) uma ausencia de unidade asamblearia e popular, heredo do
século vinte. Hai
carencias de reunións efectivas ou como diz Marx n’Formem “ …la existencia efectiva de la comumidad está determinada por la forma
determinada de su propiedad de las condiciones objetivas del trabajo.” Anda
o mundo a furgar no baleiro cibernáutico em troques. Na súa leira, onde nâo há
necessidade de decidir. Inércia.
Nenhuma natureza prosegue canles ordeadas.Afiliaçâo, aliança, son fitos nos quais intervém a cultura, formándose estucturas asìm, redes, símbolos de desaparecimemto-aparência e comfluemcia da linhagem.
A desobediencia resulta
ser a única armábel aprendizaxe que cese a dominaçom e a
barbarie. No fío da esperanza escóitase agora e sempre a verdade dende as
cárceres. Nese derradeiro ponto armábel do rompecabeciñas onde os estados quais pegam as ideias, as palavras... botanse a prostituir nas agoradas.
É a aprendizaxe efectiva,
achada fora da aliança, d’ rizosfera deleuziana “O devir é involutivo, a
involución é creadora. Retornar é ir até o menos diferenciado. Mais
involucionar e formar un bloque que circula según a sua propia liña “entre” os
termos empregados, e baixo condicións asignaveis.” O corpo nem será devir, está inmerso en
esquemas dóciles como bem describe M.Foucault do xerme político-opresor actual fai máis de douscentos anos. “O
corpo humán entra na engenhoca do poder que o explora, o desarticula, o
recompón.” Unha iluçâo de subjetivizaçom no eufemismo
da democracia…….; falar dos pobos en troques de falar de estados é aprehender
por um mesmo, nom na fingida igualdade como modelo dos estados dun mundo tan
diverso, Xapón, Alemaña, Grecia, ou em Portugal. Como pode leerse no seguinte
enlace_ “pelo anti-imperialismo” / Alvaro
Cunhal escribeu ja no ano 1967 “É um absurdo
pensar que uma revolução pode realizar-se apoiada no aparelho do Estado das
classes contra as quais essa mesma revolução é dirigida.” A
sexobediencia do Gran Irmâo patriarcal, multinacional, consumidor, e de
posicionamentos inmediatos, en contra, da aprendizaxe.
A salvación da cultura cercaría
a aboliçâo dos controis repressivos que a civilizaçâo impuxo sobor a
sensualidade. É um horror ver a urticaria producibel pela poesía nas xentes que
a xulgan pasatempo. Sen embargo poesía é máis ca uma reflexâo, no senso no
cal a fotografía é máis ca uma reproduçom. Tamén é máis ca uma mera filosofía
inscrita num templo délfico, coñécete-diz.
Máis esa louvada máxima vai dirixida ós encargados da res-pública.
Anti-emancipadores da consciência. Eu gosto da fotografía e arrepíome o sentir tanta
dialéctica entre a cámara do meu ollo, a visión, e a cámara fotográfica, o
visibel----Walter Benjamin nun estudo sobre a
fotografía di-“composiçôes estruturais, texturas celulares que lidam
ca técnica i a menciña, apresentam no principio uma afinidade maior ca cámara
que cunha paisagem sentimentalizada ou cun retrato cheo de espiritualidade.” Os anhelos da verdade confúndense cas badaladas das vontades hoje em día.
Infindas janelas aperturam a sinfonía do negror das
profundidades
Cando penso que te fuches Rosalía de Castro
negra sombra que me asombras
ó pé dos meus cabezales
tornas facéndome mofa
Cando maxino que es ida
no mesmo sol te me amostras
i eres a estrela que brila
i eres o vento que zoa
Si cantan, es ti que cantas
si choran, es ti que choras
i es o marmurio do río
i es a noite i es a aurora
En todo estás e ti es todo
pra min i en min mesma moras
nin me dexarás nunca
sombra que sempre me asombras.
negra sombra que me asombras
ó pé dos meus cabezales
tornas facéndome mofa
Cando maxino que es ida
no mesmo sol te me amostras
i eres a estrela que brila
i eres o vento que zoa
Si cantan, es ti que cantas
si choran, es ti que choras
i es o marmurio do río
i es a noite i es a aurora
En todo estás e ti es todo
pra min i en min mesma moras
nin me dexarás nunca
sombra que sempre me asombras.
/*
TERMOéCONCLUSÂO
No hay comentarios:
Publicar un comentario
o tu no-comentario